Розмір шрифту

Відповіді на питання, які виникають у громадян по порядку роботи сервісу «Електронна черга».

Чому в онлайн-черзі відсутні місця?

На жаль, штатна чисельність працівників та кількість робочих станцій у підрозділах міграційної служби обмежують нас у кількості громадян, яких можна записати до електронної черги. В іншому випадку ми не зможемо гарантувати, що кожен хто записався, буде прийнятий не пізніше, як через 15 хвилин від настання часу, зазначеного у талоні (смс). Тому до початку оформлення документів центрами надання адміністративних послуг дійсно можуть виникати ситуації, коли місць в онлай-сервісі електронної черги немає. Особливо це актуально у період з лютого по липень, коли традиційно оформлюється найбільша кількість закордонних паспортів.

Проте, відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі! Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні». Навіть якщо перші два варіанти зайняті, кожна особа може прийти протягом дня до підрозділу і записатися у поточну чергу. Щоправда, у цьому випадку доведеться почекати у підрозділі.

Чому обмежено кількість місць, які резервуються для запису через онлайн-сервіс?

Квоти встановлено для того, щоб можна було задовольняти потреби різних верств громадян, у тому числі і тих, хто не має можливості/не знає про онлайн-запис.

Коли з'являються нові місця на наступний день?

За допомогою онлайн-сервісу можна здійснити запис на найближчі 2 тижні (15-й день стає доступним для попереднього запису о 0 год. 00 хв. щодоби, але з врахуванням робочих днів).

Через термінал безпосередньо в підрозділі ДМС можна записатися на наступні 35 днів (36-й день стає доступним для запису на початку кожного робочого дня).

Через термінал в підрозділі ДМС також можна записатися у поточну чергу («сьогодні-на-сьогодні»), але у цьому випадку доведеться зачекати своєї черги у підрозділі. При цьому видається талон без вказаного часу прийому, але з гарантією оформлення цього ж дня. Кількість вільних місць у поточній черзі показано на табло, вони з'являються протягом робочого дня у міру оформлення послуг громадянами, які записані до поточної черги.

Чи потрібно брати окремий «талончик» для дитини?

Для надання адміністративної послуги будь-якому громадянину, будь то доросла людина чи дитина, потрібен певний час для перевірки та оформлення документів, фотографування, сканування відбитків пальців тощо. Тому на кожну дитину потрібен окремий запис у черзі.

Чому ДМС обмежує часові терміни для попереднього запису в електронну чергу? Чому не можна записатися на 2-3 місяці наперед?

На сьогодні для попереднього запису встановлено наступні обмеження:

  • онлайн-запис – найближчі 14 днів;
  • запис через термінал у підрозділі – найближчі 35 днів.

За результатами тестування збільшення цих часових термінів призводить до значного зростання кількості громадян, які хоч і записані в чергу, але не з'являються для отримання відповідних послуг, що негативно впливає на загальну кількість громадян, яким надано адміністративні послуги.

Я запізнився(лася) лише на 10 хвилин – чому мені відмовляють?

У разі здійснення попереднього запису в електронну чергу громадянин отримує талончик (або СМС-повідомлення) з вказаною датою та часом прийому.

Роботу сервісу «Електронна черга» організовано таким чином, що у разі неявки громадянина протягом 2 хвилин з моменту початку виклику до кабінету, де будуть надаватися адміністративні послуги, його черга автоматично скасовується.

Справа у тому, що для надання адміністративної послуги кожному громадянину відводиться певний проміжок часу, протягом якого здійснюється перевірка та оформлення документів, фотографування, сканування відбитків пальців тощо. Тому запізнення одного громадянина автоматично призводять до порушення порядку роботи всієї черги (всі громадяни, які знаходяться у черзі «після вас» будуть вимушені очікувати у підрозділі через необачність того, хто запізнився).

Чи можуть співробітники територіальних органів ДМС втручатися у роботу електронної черги?

Система електронної черги функціонує централізовано в автоматизованому режимі, і працівники територіальних підрозділів ДМС не мають технічної можливості впивати на її роботу.

Де ще можна оформити документи паспорт громадянина України у формі картки та паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон можна оформити у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

Також послуги з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки надають окремі центри надання адміністративних послуг, з переліком яких можна ознайомитись на сторінці: http://dmsu.gov.ua/tsnap

Не знайшли відповідь?

Якщо ви не знайшли відповідь на ваше запитання стосовно роботи електронної черги – надішліть лист на електронну поштову адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.