Розмір шрифту

З метою забезпечення своєчасного та якісного інформування громадян з питань, які входять до компетенції роботи міграційної служби, в  Управлінні міграційної служби Запорізькій області працює телефон «гарячої лінії».

Протягом минулого року робота по наданню консультацій громадянам в Управлінні постійно вдосконалювалася. Так, з метою забезпечення безперервного обслуговування громадян під час надання адміністративних послуг УДМС, функціонування «гарячого» телефону протягом робочого дня було встановлено безперервним, що дало змогу проконсультувати більшу кількість заявників.

Усього за 2016 рік консультацію на «гарячій лінії» отримало 2028 громадян, жителів не лише області, а й усієї України.

Основні питання, з якими до «гарячої лінії» міграційної служби зверталися громадяни у році, що минув, стали - оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон; оформлення паспорта нового зразка у вигляді ІD-картки; зміна документів у зв’язку зі зміною прізвища чи інших даних; відновлення втрачених документів; правила перебування іноземців в Україні; оформлення посвідки на постійне проживання та запрошення для іноземців тощо.

З квітня 2016 року, у зв’язку із делегування органам місцевого самоврядування повноважень щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб в Україні, почастішали запитання щодо надання цих адміністративних послуг. У весняно-літній період було збільшення кількості громадян, які  консультувалися щодо оформлення спецдозволу до в’їзду в АР Крим іноземцям та оформлення закордонних паспортів дітям.

Нагадуємо, що зателефонувати до «гарячої лінії» УДМС України в Запорізькій області можна за номером (061) 289-36-63, безперервно з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та в п’ятницю з 9.00 до 16.45.

 

Ніколаєнко Вілена

головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю та ЗМІ

УДМС України в Запорізькій області