Працівник ДМС повинен:
- Ввічливо привітатися з суб’єктом звернення, використовуючи звертання «Ви», уважно вислухати, зрозуміти сенс питання, спробувати дати вичерпну відповідь, роз'яснити, як потрібно вчинити, при цьому виявляючи повагу.
- Якщо відповідь виявиться незрозумілою, не дратуватися і, не підвищуючи голосу, роз’яснити зміст сказаного.
- Під час спілкування стежити за культурою мови, використовувати слова ввічливості: «Прошу Вас», «Будь ласка», «Якщо можна» тощо.
- У разі неможливості надати відповідь на запитання суб’єкта звернення пояснити, куди можна звернутися для отримання вичерпної відповіді.
- Неухильно керуватись законодавством України, ставитись до суб’єкта звернення доброзичливо, уважно, з почуттям поваги до людської гідності, не допускати при цьому проявів дискримінації на ґрунті статі, раси, віку, національності, релігії, громадянства, соціального походження, політичних та інших переконань.
- Бути зразком чемності, тактовності, зовнішньої охайності і внутрішньої дисциплінованості, культури спілкування, зокрема мовної.
- Поведінка працівника під час спілкування повинна будуватися на певних моральних принципах, серед яких головними є наступні:
- в основі ділового контакту лежать інтереси справи, а не особисті інтереси чи амбіції;
- повага до гідності співрозмовника, що реалізується через такі моральні якості як: ввічливість, делікатність, турботливість;
- коректність, тобто стриманість у словах та манерах;
- висока самоорганізація, ефективне планування роботи та виконання її у відведені терміни і строки.
У поводженні з громадянами неприпустимі зверхній тон, грубість, зарозумілість; іронічне або неввічливе викладання зауважень; вирази або репліки, які ображають людську гідність; погрози, повчання та несправедливі докори; пред'явлення незаслужених обвинувачень; погрозливі чи образливі жести або знаки.
Одяг працівника ДМС повинен бути офіційно-ділового стилю і не суперечити загальноприйнятим вимогам пристойності.