Громадське опитування щодо якості надання послуг: підсумки І півріччя 2025 року

З початку 2025 року за допомогою електронного сервісу «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» отримано 22 413 відгуків. Найбільша кількість відгуків надійшла від користувачів у Дніпропетровській області (15,2%) та Хмельницькій області (11,4%).
Загалом, 90,6% відгуків стосувалися адміністративних послуг з оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон.
Участь в опитуванні взяли 63,3% жінок та 36,7% чоловіків. Найбільша активність була серед респондентів у віці 14-18 років (30%) та 36-50 років (27,9%). Респонденти старше 50 років становили найменш активну групу (6%).
Дослідження показало, що 98,6% респондентів отримали повну інформацію про порядок надання послуг, 99,3% відзначили дотримання строків отримання послуг, про які було повідомлено під час приймання документів, 98,9% підтвердили, що додаткових платежів не вимагалося, а 98,1% вказали, що від них не вимагали документів, не передбачених законодавством.
Загальний рівень задоволеності: 98,3% респондентів оцінили загальний рівень задоволеності послугами ДМС як відмінний або добрий, 98,4% оцінили культуру мови працівників ДМС як відмінну або добру.