УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

У Києві збільшено кількість підрозділів, де оформлюють документи для іноземців

У Києві збільшено кількість підрозділів, де оформлюють документи для іноземців

У Києві збільшено кількість підрозділів, де оформлюють документи для іноземців

Іноземці, які проживають у Києві та Київській області, можуть звертатися для оформлення посвідок на постійне та тимчасове проживання до одного з трьох підрозділів міграційної служби або до одного з трьох Паспортних сервісів.

Державна міграційна служба України здійснює оформлення для іноземців та осіб без громадянства посвідок на тимчасове та постійне проживання в Україні з безконтактним електронним носієм. Ці документи посвідчують особу та підтверджують законні підстави для тимчасового або постійного проживання іноземців в Україні.

Зокрема, для оформлення посвідки на тимчасове проживання або посвідки на постійне проживання іноземці можуть звертатися до одного з підрозділів Центрального міжрегіонального управління ДМС України в м. Києві та Київській області:

  • вул. Б.Хмельницького, 10
  • вул. Березняківська, 4-А
  • вул. Петропавлівська, 11

Такими ж необхідними повноваженнями щодо оформлення посвідок на проживання в Україні законодавством наділено центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс». Перелік «Паспортних сервісів», які надають послуги з оформлення документів для іноземців можна знайти за посиланням: https://pasport.org.ua/poslugi/posluhy-inozemtsiam/posvidka-na-tymchasove-prozhyvannia. Слід звернути увагу, що при оформленні документів у «Паспортному сервісі» окрім держмита та адміністративного збору додатково сплачується вартість сервісних послуг.