УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Можливості сервісу ДМС з перевірки стану оформлення документів розширено для іноземців та осіб…

Можливості сервісу ДМС з перевірки стану оформлення документів розширено для іноземців та осіб без громадянства

Можливості сервісу ДМС з перевірки стану оформлення документів розширено для іноземців та осіб без громадянства

Відтепер за допомогою електронного сервісу «Перевірка стану оформлення документів» на офіційному веб-сайті ДМС іноземці та особи без громадянства зможуть дізнатися стан розгляду їх заяв на продовження строку перебування на території України та надання дозволу на імміграцію в Україну.

На відміну від інших документів, стан оформлення яких можна перевірити онлайн, у даному випадку для кожної з послуг відображатимуться по два статуси стану їх розгляду:

Дозвіл на імміграцію

Продовження строку перебування на території України

1) Документи прийнято /дата/. Здійснюється перевірка даних;

1) Документи прийнято /дата/. Здійснюється перевірка даних;

2) Рішення про надання (або відмову надання) дозволу на імміграцію в Україну прийнято /дата/. Копію рішення протягом двох тижнів буде надіслано заявнику або через МЗС відповідній закордонній дипломатичній установі України.

2) Рішення про продовження (або відмову у продовженні) строку перебування в Україні прийнято /дата/. Зверніться до підрозділу Міграційної служби, до якого подавалися документи.

Відповідні зміни також внесено у роботу чат-ботів Міграційної служби у популярних месенджерах Viber та Telegram, за допомогою яких громадяни мають можливість отримати консультацію з оформлення документів та скористатися офіційними електронними сервісами ДМС в інтерактивному режимі.

Розширення можливостей онлайн-сервісу стало можливим завдяки впровадженню підсистеми «Облік іноземців та біженців» Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами, із застосуванням якої здійснюється прийом заяв про продовження строку перебування та надання дозволу на імміграцію для іноземців та осіб без громадянства.

Зазначимо, що запровадження національної системи ідентифікації разом із розвитком альтернативних BankID та MobileID надасть можливість змінити «паперову» систему взаємодії та є ключовим елементом програм «Держава у смартфоні».

Разом з тим, електронні сервіси Міграційної служби націлені на забезпечення доступних і зручних умов отримання адміністративних послуг, з їх допомогою можливо швидко отримати інформацію та прозоро отримати послуги з оформлення документів, в тому числі – іноземцями та особами без громадянства.

Нагадаємо, що раніше за допомогою сервісу перевірити стан оформлення біометричних документів могли громадяни України, а з березня 2019 року – ще й іноземці, які оформляють біометричні посвідки на тимчасове або постійне проживання.