УВАГА! НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ОБСЛУГОВУВАННЯ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС! Детальніше тут: https://dmsu.gov.ua/news/dms/7022.html

Міграційна служба не застосовуватиме штрафних санкцій через несвоєчасне звернення до підрозділів…

Міграційна служба не застосовуватиме штрафних санкцій через несвоєчасне звернення до підрозділів ДМС у період карантину

Міграційна служба не застосовуватиме штрафних санкцій через несвоєчасне звернення до підрозділів ДМС у період карантину

Міграційна служба робить усе можливе, аби громадяни на період проведення в Україні карантинних заходів утрималися від відвідування підрозділів ДМС та мали можливість вирішити свої питання дистанційно.

Відтак, під час карантину до суб'єктів звернення не застосовуватимуться жодні штрафи у зв'язку з несвоєчасним зверненням для оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки), несвоєчасним вклеюванням фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку або порушенням міграційного законодавства іноземцями та особами без громадянства, які на законних підставах перебувають в Україні.

Також ДМС припиняє онлайн-запис до електронної черги для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. При цьому запис в електронну чергу на оформлення паспорта громадянина України працюватиме, але обслуговування суб'єктів звернення буде здійснюватися лише у виключних випадках та тільки у визначених підрозділах ДМС за попередньо встановленим для кожного з них графіком обслуговування*.

Водночас особи, які уже здійснили попередню оплату адміністративних послуг, матимуть можливість скористатися сплаченою квитанцією після закінчення карантину.

Натомість Міграційна служба нагадує, що у цей період до ДМС можна звернутися дистанційно:

  • з допомогою сервісу ДМС «Приймальня електронних звернень громадян» – (офіційну відповідь обов'язково буде надано у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян»);
  • звернувшись у коментарях під дописами на офіційній Facebook-сторінці ДМС України;
  • зателефонувавши на телефонну лінію ДМС за номерами телефонів (050) 138-29-11, (096) 915-00-28 або на «гарячі лінії» обласних управлінь ДМС – всі актуальні контакти вказано на офіційному веб-сайті за цим посиланням.

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування підрозділу ДМС, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі ГРВІ:

  • користуйтеся захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
  • не створюйте скупчення людей у підрозділі. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри);
  • уникайте контакту з усіма, хто має гарячку та кашель.

Якщо ж ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, в яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, обов'язково залишіться вдома та подбайте про своє здоров'я!

Також радимо стежити за оновленнями на офіційному веб-сайті ДМС та офіційній сторінці ДМС у соцмережі Facebook, де ми будемо оперативно інформувати про поточну ситуацію та усі зміни у діяльності ДМС під час карантинних заходів.

 

 

* З відповідними графіками обслуговування підрозділів ДМС у всіх областях України можна ознайомитися:

- на офіційному веб-сайті ДМС за посиланням;

- на офіційних сторінках територіальних підрозділів ДМС у соцмережі Facebook.