Ще 9 ЦНАП міста Києва зможуть приймати у іноземців документи для оформлення посвідок на тимчасове проживання

Невдовзі ще 9 центрів надання адміністративних послуг міста Києва зможуть приймати документи у іноземців, які проживають у Києві та Київській області для оформлення біометричних посвідок на тимчасове проживання.
Під час оформлення зазначених документів для іноземців Міграційна служба і адміністратори Центрів надання адміністративних послуг співпрацюватимуть у форматі «фронт-бекофіс». Це означає, що у ЦНАП іноземці зможуть подати заяву на оформлення посвідки на тимчасове проживання та згодом отримати готовий документ, а усі необхідні перевірки здійснюватиме, як і раніше, Міграційна служба. Також після отримання посвідки іноземці відразу зможуть зареєструвати у ЦНАП своє місце проживання.
Оформлення посвідок на тимчасове проживання за таким алгоритмом з січня цього року успішно здійснюється у ЦНАП міста Києва, розташованих по вул. Дніпровська набережна, 19-б та вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15. Напрацьований досвід буде розповсюджено і на інші ЦНАП міста Києва, які будуть надавати такі послуги.
Наразі за сприяння ДМС адміністратори київських ЦНАП проходять належне навчання та знайомляться з процедурою оформлення біометричних посвідок на тимчасове проживання у відповідності з вимогами законодавства.
Зазначене стало результатом налагодженої співпраці Міграційної служби та центрів надання адміністративних послуг. Планується, що у подальшому біометричні документи для іноземців оформлятимуть ЦНАП не лише у Києві, а й у інших областях України.