Публічний звіт Голови ДМС щодо реалізації комунікаційних заходів у сфері запобігання та виявлення…

Публічний звіт Голови ДМС щодо реалізації комунікаційних заходів у сфері запобігання та виявлення корупції

Публічний звіт Голови ДМС щодо реалізації комунікаційних заходів у сфері запобігання та виявлення корупції

Днями відбулася зустріч Голови ДМС Максима Соколюка з керівниками структурних підрозділів апарату ДМС, основною темою якої було обговорення стану виконання Міграційною службою заходів Антикорупційної програми на 2020-2022 роки, затвердженої наказом ДМС від 28.02.2020 № 61.

Голова Служби зазначив, що під час формування Антикорупційної програми проводилась ґрунтовна робота з оцінки корупційних ризиків, причин, що їх породжують та умов, що їм сприяють. Основною метою реалізації заходів, визначених у програмі, є побудова стратегічно нової політики в напрямі здійснення антикорупційної діяльності.

Максим Соколюк наголосив, що важливою складовою у протидії проявам корупції є залучення громадян до процесу виявлення корупції. З цією метою Державною міграційною службою України забезпечено розробку відповідного електронного сервісу на офіційному веб-сайті ДМС, який дозволяє відправити повідомлення про корупцію.

Крім того, повідомлення про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, які вчинені працівниками ДМС, можуть бути подані:

  • за допомогою поштового зв’язку (адреса для листування: вул. Володимирська, 9 м. Київ, 01001);
  • електронною поштою (antikorupcijadmsu.gov.ua, grebenyukdmsu.gov.ua);
  • телефоном (телефони відділу з питань запобігання та виявлення корупції: +38 (044) 289-50-57, +38 (068) 776-19-24);
  • за допомогою сервісу «Приймальня електроних звернень громадян».

Загалом впродовж 2020 року тільки за окремо визначеними каналами зв’язку до Відділу з питань запобігання та виявлення корупції ДМС надійшло 37 повідомлень про можливі корупційні дії співробітників Міграційної служби. Із них інформацію про 8 відповідних фактів було передано до Національної поліції України – для вжиття належних заходів реагування.

Також забезпечено проведення заходів загальної профілактики правопорушень у системі територіальних органів Міграційної служби щодо запобігання зловживанню працівниками ДМС службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди під час надання адміністративних послуг – зокрема, шляхом проведення відповідних навчань для співробітників ДМС з підвищення кваліфікації з питань запобігання корупції, забезпечення ефективності  протидії проявам корупції на державній службі тощо.

Питання протидії корупції також буде розглянуто під час особистого заслуховування керівників територіальних органів Міграційної служби, яке планується провести у найближчий час.