УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Громадськість позитивно оцінила роботу ДМС України у 2020 році

Громадськість позитивно оцінила роботу ДМС України у 2020 році

Громадськість позитивно оцінила роботу ДМС України у 2020 році

Головне у взаємовідносинах держави та суспільства – це вміння зберігати довіру народу, інакше державництву не встояти.
Конфуцій (551(552)- 479 до н.е.)

З метою підвищення рівня надання адміністративних послуг ми проаналізували надані Вами оцінки якості роботи територіальних органів та підрозділів ДМС за 2020 рік. Громадське опитування (гиперссылка) проводиться на постійній основі за допомогою відповідного електронного сервісу, скористатись яким можна на нашому офіційному веб-сайті dmsu.gov.ua

Результати «громадського оцінювання» підтвердили правильність взятого нами курсу на відкритість, прозорість, зручність та передбачуваність у роботі.

Як результат, 85% респондентів оцінили загальний рівень задоволеності послугами ДМС як відмінний або добрий, що на 8% краще ніж у 2019 році.

У 2020 році 565 унікальних користувачів скористались сервісом «Громадське опитування», з яких 255 чоловіків та 310 жінок.

470 респондентів здійснили оцінювання анонімно - це майже у 5 разів більше за кількість осіб, які вказали свої прізвище, ім’я та номер телефону.

Найбільш активними користувачами сервісу були респонденти у віці 19-25 років та 26-35 років, найменшу кількість оцінок отримано від осіб, старших 50-ти років.

Із загального числа респондентів 34 позначили себе як іноземці та 531 - як громадяни України.

100% респондентів вважають, що отримали достатню інформацію щодо отримуваних послуг в підрозділах ДМС.

93% респондентів вказали, що від них не вимагали документів, які не передбачені законодавством, та 97% повідомили, що від них не вимагали при отриманні послуг платежів, не передбачених законодавством.

72% (59% у 2019 році) респондентів витратили на черги в підрозділах ДМС до 30 хвилин свого часу, 12% (17% у 2019 році) – від 30 хвилин до 1 години, 16% (24% у 2019 році) – понад одну годину.

95% (92% у 2019 році) респондентів не стикалися з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адміністративних послуг.

87% (83% у 2019 році) оцінили культуру мови працівників ДМС як відмінну або добру.

92% (88% у 2019 році) респондентів зазначили про дотримання підрозділами ДМС строків виконання послуг, про які було повідомлено під час приймання документів.

Ми дякуємо всім учасникам «Громадського опитування», адже Ваші відгуки показують нам реальну динаміку розвитку нашої служби.

Державна міграційна служба України - прозорі дії, швидкий результат!