УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Розвиток електронних сервісів та поглиблення співпраці з ЦНАП - найвищі пріоритети у роботі ДМС

Розвиток електронних сервісів та поглиблення співпраці з ЦНАП - найвищі пріоритети у роботі ДМС

Розвиток електронних сервісів та поглиблення співпраці з ЦНАП - найвищі пріоритети у роботі ДМС

9 червня проведено розширене засідання колегії ДМС України за участю керівників територіальних органів та структурних підрозділів апарату міграційної служби.

Відкриваючи засідання, Голова відомства Максим Соколюк привітав присутніх із запровадженням безвізового режиму ЄС для громадян України та подякував всім, хто докладав зусиль у процесі виконання Плану дій з лібералізації візового режиму ЄС для України.

Запровадження безвізового режиму співпало у часі із сезонним підвищенням попиту на закордонні паспорти, що спричинило ажіотаж та черги до підрозділів міграційної служби, тому Голова ДМС дав доручення керівниками територіальних органів і надалі удосконалювати роботу з центрами надання адміністративних послуг та посилювати розяснювальну роботу серед громадян.

Кількість оформлених у травні 2017 року закордонних паспортів сягнула 340 тисяч, що майже на 60% більше ніж за квітень та на 77% більше за травень минулого року. Такі цифри спонукають до прискорення рефомування структури територіальних органів з оптимізацією навантаження на працівників.

Максим Соколюк також доручив активізувати розвиток електронних сервісів, зокрема сервісу електронної черги. Станом на початок червня електронна черга працює у м. Києві та 8 областях, з початку 2017 року 115 тисяч громадян оформили закордонні паспорти та 43 тисячі - ID-паспорти шляхом запису до електронної черги. Електронна черга робить прийом громадян більш прозорим та зручним для громадян.

Серед питань, які потребують особливої уваги керівників територіальних органів ДМС, залишається питання контролю ідентифікації та законності документування. Останнім часом фікуються спроби використання підроблених документів для оформлення біометричних паспортів і є успішні приклади співпраці районних підрозділів міграційної служби з правоохоронними органами. Максим Соколюк доручив керівникам територіальних органів забезпечити невідкладне інформування правоохоронців про виявлені підробні документи, що забезпечить не лише припинення спроб незаконного документування, але й затримання особи правоохоронцями.