УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Міграційники знайомлять із чат-ботом ДМС усіх отримувачів адміністративних послуг

Міграційники знайомлять із чат-ботом ДМС усіх отримувачів адміністративних послуг

Міграційники знайомлять із чат-ботом ДМС усіх отримувачів адміністративних послуг

Щодня на телефон «гарячої» лінії Управління ДМС у Черкаській області в середньому звертаються 40-45 громадян. Серед найповторюваніших питань є питання про те, як дізнатися про готовність документа та чи прийде сповіщення, коли паспорт прибуде в підрозділ.

Працівники Міграційної служби постійно розповідають жителям області про функціонування електронних сервісів ДМС. Один із них беззаперечний лідер ‒ це «Електронна черга». А от універсальний інтерактивний помічник чат-бот ДМС у популярних месенджерах Viber та Telegram допомагає громадськості вже понад 2 роки. Його універсальність в тому, що він проконсультує щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі, запише в електронну чергу та повідомить про результат.

Звичайно, у кожному підрозділі Управління ДМС у Черкаській області розміщені інформаційні листівки із зображенням QR-кодів із покликанням на вищевказані менеджери. Відповідні покликання теж є на офіційному сайті ДМС у розділі «Електронні сервіси». А от, щоб суб’єктам звернень було ще простіше – Управлінням виготовлені спеціальні наліпки з чат-ботом, які розміщені у всіх районних відділах і секторах установи на столах, безпосередньо у місцях надання адміністративних послуг. Поки працівник Міграційної служби заповнюватиме заяву-анкету на оформлення ID-картки, закордонного паспорта чи посвідки, можна відразу відсканувати QR-код та почати спілкування з чат-ботом, налаштувавши його на відслідковування готовності документа. Він точно сповістить повідомленнями в обраному месенджері про всі зміни статусу документа.

Навіть якщо виникають труднощі з використанням QR-коду, працівник Міграційної служби допоможе потоваришувати з чат-ботом ДМС та за потреби підкаже, дані якого документа вводити (на підставі якого здійснювалось оформлення), аби результат був успішним.

Зворотній зв’язок від громадян дає результати. Управління ДМС у Черкаській області змінюється та працює над тим, аби адміністративні послуги надавалися дійсно якісно.

Управління ДМС у Черкаській області