Покращуємо якість роботи разом!

Покращуємо якість роботи разом!

Покращуємо якість роботи разом!

Відтепер усі громадяни, які завітали до територіальних підрозділів Міграційної служби мають змогу залишити свій відгук про роботу підрозділу та якість отримання адміністративних послуг, які надаються працівниками служби.

Для здійснення оцінки відвідувачам достатньо скористатись  QR-кодом, розміщеним на інформаційних стендах в Управлінні та територіальних підрозділах служби.

Для цього  громадянам буде запропоновано дати відповіді на запитання у сервісі «Громадське опитування» на сайті ДМС України. За його допомогою можна оцінити якість надання послуг, законність дій працівників, залишити відгуки та пропозиції  щодо покращення обслуговування.

Усі результати опитування будуть детально проаналізовані та враховані для оптимізації покращення якості надання адміністративних послуг Міграційною службою Хмельниччини.

Окрім цього, нагадуємо, шо в Управлінні ДМС області працює «гаряча лінія», де громадяни також можуть отримати фахову консультативну допомогу із міграційних або паспортних питань.

До слова, з початку року  на телефонну «гарячу лінію» звернулись майже 1600 осіб.

Ми працюємо для вас!

Управління ДМС у Хмельницькій області