УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

У Чернівцях вивчали оновлені вимоги до правил етичної поведінки державних службовців

У Чернівцях вивчали оновлені вимоги до правил етичної поведінки державних службовців

У Чернівцях вивчали оновлені вимоги до правил етичної поведінки державних службовців

«Кожен працівник міграційної служби, який надає адміністративні послуги та в межах своїх повноважень комунікує з громадянами, представляє державу Україна та зобов’язаний відповідати високим стандартам етичної поведінки державного службовця»,  –  саме таким був головний висновок дистанційного навчання для працівників усіх підрозділів УДМС у Чернівецькій області, який провела внутрішній тренер Ельвіра Сулім.

Буковинські міграційники вивчали зміни до Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, затверджених унормованим наказом НАДС від квітня поточного року.

Нововведеннями передбачено вимогу стриманого ставлення держслужбовців  до проявів критики з боку отримувачів адміністративних послуг та дотримання норм ввічливого спілкування. Неприпустимими для  представників органів державної влади є:

  • використання нецензурної лексики та підвищених інтонацій в розмові;
  • використання принизливих коментарів щодо зовнішнього вигляду, одягу, віку, статі або віросповідання особи тощо;
  • дискримінаційні прояви щодо ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних чи інших переконань тощо.

Водночас у позаробочий час держслужбовці зобов’язані утримуватися від поширення інформації, в тому числі у соціальних мережах, що може завдати шкоди репутації органів державної влади.

«Метою нововведень є зміцнення авторитету державної служби та формування позитивного іміджу держслужбовців, практична реалізація політики відкритості до критики, зауважень і пропозицій з боку отримувачів адміністративних послу, – зазначила на завершення Ельвіра Сулім. – Саме завдяки такій дієвій комунікації кожен український громадянин може не лише отримувати  належну повагу з боку держслужбовців, а й реально впливати на роботу конкретних органів державної влади та підвищувати якість надання адміністративних послуг».

Управління ДМС у Чернівецькій області