Міграційна служба Рівненщини оприлюднила результати громадського опитування
Упродовж 9 місяців ретельно збиралися дані громадського опитування щодо рівня комфортності та задоволеності умов надання адміністративних послуг працівниками усіх територіальних підрозділів УДМС та управління області.
Електронним сервісом на сайті ДМС "Громадське опитування" за цей час скористалися 95 осіб: 37 чоловіків та 58 жінок. Найактивнішими користувачами сервісу виявилися жителі Володимирецького, Дубенського, Радивилівського районів та міста Рівне.
Відвідувачі оцінювали роботу служби за критеріями.
Джерело отримання інформації: усі 95 суб’єктів звернення зазначили, що отримали достатню інформацію через компетентні консультації працівників УДМС, з офіційного веб-сайту ДМС та інформаційних стендів.
Вимога працівників надати документи та платіж, не передбачені законодавством: 92 суб’єкти звернення вказали, що таких вимог від працівників не поступало, 3 анонімних звернення вказували на вимогу таких документів (яких саме – не зазначено).
Час, проведений в черзі при отриманні послуг: 87 суб’єктів звернення провели в черзі підрозділів УДМС до 30 хвилин, лише 7 осіб - понад вказаний час.
Наявність/відсутність випадків некоректних дій працівників УДМС: 94 суб’єкти звернення повідомили, що не стикалися з недопустимими діями працівників УДМС. Однак, 1особа анонімно повідомила про некоректність спілкування одного з працівників Радивилівського сектору (головним спеціалістом з питань запобігання та виявлення корупції проведено профілактичну бесіду з працівниками сектору).
Культура спілкування працівників УДМС з суб’єктами звернення: 86 осіб оцінили культуру мови працівників підрозділів УДМС на відмінно, 8 – як добру, 1 - як незадовільну.
Дотримання строків надання послуг: 94 суб’єкти звернення повідомили про дотримання строків виконання послуг, 1 суб’єкт (анонімно) повідомив про порушення строку виконання терміном у 2 дні працівниками Рівненського міського відділу.
Рівень задоволеності послугами УДМС: 78 звернень свідчать про відмінний рівень задоволеності, 16 – добрий, 1 - про незадовільний у Радивилівському секторі.
Пропозиції щодо покращення роботи служби: 10 суб’єктів звернення висловили пропозиції щодо покращення роботи служби через поліпшення умов обслуговування в Дубенському відділі та Млинівському секторі; ремонт приміщень в Дубенському відділі; покращення культури мови спілкування працівників Радивилівського сектору. Разом з тим, відзначено якісну роботу Вараського відділу від громадян, котрі вказали свої особисті дані.
Проведений аналіз громадських звернень продемонстрував злагоджену роботу працівників УДМС області у сфері надання громадянам адміністративних послуг. Робимо висновки та працюємо далі!
Управління ДМС у Рівненській області