Результати, пріоритети та високий рівень надання адміністративних послуг громадянам

В Міграційній службі Запорізької області підбили підсумки роботи за 11 місяців 2021 року. В нараді під головуванням керівника Управління Олександра Харіни взяли участь начальники структурних та територіальних відділів УДМС.
Ратуючи за безпеку співробітників та неухильне дотримання вимог протиепідемічних заходів засідання було проведено в режимі відеоконференції.
У вступному слові очільник Управління довів до учасників результати роботи підрозділів у поточному році, звернув увагу на усунення недоліків в організації роботи за визначеними напрямами службової діяльності та наголосив на необхідності тримати високий рівень надання адміністративних послуг громадянам.
У контексті виконання завдань, що стосуються діяльності ДМС про опрацювання Спеціальної доповіді Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини «Стан реалізації національного превентивного механізму у 2020 році» доповів заступник начальника Управління – начальник відділу у справах іноземців та осіб без громадянства Михайло Тихонський.
Присутніх також ознайомили з результатами проведення моніторингу контролю якості в частині стану розгляду заяв-анкет та оформлення паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон; проаналізовано роботу підрозділів у підсистемі ЄІАС УМП «Облік іноземців та біженців» за визначений період.
Управління ДМС у Запорізькій області