УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

У 2021 році в УДМС у Чернівецькій області опрацювали 446 звернень громадян

У 2021 році в УДМС у Чернівецькій області опрацювали 446 звернень громадян

У 2021 році в УДМС у Чернівецькій області опрацювали 446 звернень громадян

Впродовж  2021 року в Управлінні ДМС у Чернівецькій області зареєстровано 446 звернень громадян, з них 254 надійшли поштою та 192 – під час особистого відвідування підрозділів УДМС у Чернівецькій області.

Найбільше звернень стосувалося:

  • фінансових питань при наданні адміністративних послуг – 81;
  • оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, в тому числі для неповнолітніх осіб – 78 звернення;
  • оформлення паспорта громадянина України – 70 звернень;
  • питань громадянства – 32;
  • дій або бездіяльності працівників УДМС у Чернівецькій області – 19;
  • еміграції – 12;
  • оформлення посвідки на проживання в Україні – 11;
  • інших питань перетину кордону, пошуку осіб, графіків роботи відділень, переведення особистих справ тощо – 124 звернення;

Також на телефон «Гарячої лінії» УДМС у Чернівецькій області за 3 квартали поточного року надійшло 1410 звернень;

Абонентів цікавили питання порядку оформлення та вартості паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, режиму роботи обласного апарату та районних структурних підрозділів УДМС у Чернівецькій області, отримання паспортних послуг в умовах закриття на карантин окремих територіальних підрозділів, документування іноземців, особливостей документування внутрішньо переміщених осіб тощо.

Нагадуємо, що звернення  –  ефективний інструмент зворотного зв’язку з керівництвом Управління. За допомогою звернення ви можете висловити свої зауваження щодо якості сервісу в підрозділах УДМС, дотримання співробітниками міграційної служби вимог комунікаційного стандарту працівника ДМС України та антикорупційного законодавства, забезпечення побутових зручностей для громадян в зонах очікування тощо.

Звернення можна надіслати поштою на адресу Управління: м. Чернівці, вул. А.Шептицького, 25, або надати під час особистого відвідування підрозділів міграційної служби області.

Також  ви можете надіслати звернення через сервіс «Приймальня електронних звернень громадян», розташований на сайті ДМС України за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html .

Окрім того,  кожен відвідувач міграційної служби області має можливість залишити свій коментар на сторінці УДМС у Чернівецькій області у мережі «Фейсбук» чи особисте повідомлення через месенджер https://www.facebook.com/udmscv .

Телефон «Гарячої лінії» УДМС у Чернівецькій області: (0372) 55-04-61.

Пишіть, дзвоніть, звертайтеся особисто.

Жодне ваше  повідомлення не залишається без уваги!

Такий зворотній зв’язок з отримувачами адміністративних послуг дозволяє нашим фахівцям працюватимуть ефективніше!

Управління ДМС у Чернівецькій області