Як подати до підрозділу Міграційної служби документи з питань громадянства?

Сьогодні відповідаємо на запитання з цього приводу!
Заяви та інші документи з питань громадянства подаються:
- особою, яка проживає в Україні на законних підставах, - до територіального підрозділу Державної міграційної служби України за місцем проживання особи в Україні;
- особою, якій надано статус біженця в Україні чи притулок в Україні, - до територіального підрозділу Державної міграційної служби України за місцем реєстрації особи;
- особою, яка постійно проживає за кордоном, - до дипломатичного представництва чи консульської установи України за місцем постійного проживання особи.
Документи з питань громадянства заявник подає особисто.
За наявності поважних причин (хвороба заявника, стихійне лихо, тощо) заява та інші документи з питань громадянства на прохання заявника можуть подаватися іншою особою або надсилатися поштою.
Документи недієздатної особи подаються її опікуном.
Відносно дитини заяви та документи подаються одним з її батьків або іншим законним представником дитини за місцем проживання дитини або одного з її батьків чи іншого законного представника.
Під час подання заяви та інших документів з питань громадянства пред'являється документ, що посвідчує особу заявника, а також документ про проживання заявника на території України або про його постійне проживання за кордоном та подаються копії таких документів.
Більш детально в розділі "Послуги".
Управління ДМС у Миколаївській області