На Житомирщині відновлено прийом для оформлення біометричних документів
Зокрема, відновлено прийом для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Перелік територіальних підрозділів Міграційної служби Житомирської області, де відновлено роботу для оформлення біометричних документів (станом на 21.04.2022):
- Управління ДМС у Житомирській області;
- Богунський відділ у м. Житомирі;
- Житомирський відділ у м. Житомирі;
- Корольовський відділ у м. Житомирі;
- Бердичівський відділ;
- Брусилівський сектор;
- Ємільчинський сектор;
- Коростишівський відділ;
- Любарський сектор;
- Новоград-Волинський відділ;
- Овруцький відділ;
- Олевський сектор;
- Романівський сектор;
- Ружинський сектор;
- Хорошівський сектор;
- Черняхівський сектор;
- Чуднівський сектор.
Дізнатися про стан оформлення та виготовлення паспортних документів можна за допомогою відповідного електронного сервісу «Перевірка стану оформлення документів» на офіційному веб-сайті ДМС .
Окрім того, Міграційна служба Житомирської області
- продовжує строк дії закордонних паспортів на 5 років (з дати завершення терміну дії),
- вносить відомості про дітей (вклеювання фотокартки до закордонного паспорта батьків),
- здійснює вклейку фото до паспорта громадянина України по досягненню 25/45 років.
З графіками роботи підрозділів можна ознайомитися за посиланням.
Управління ДМС у Житомирській області