На Житомирщині відновлено прийом для оформлення біометричних документів

На Житомирщині відновлено прийом для оформлення біометричних документів

На Житомирщині відновлено прийом  для оформлення біометричних документів

Зокрема, відновлено прийом для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Перелік територіальних підрозділів Міграційної служби Житомирської області, де відновлено роботу для оформлення біометричних документів (станом на 21.04.2022):

  • Управління ДМС у Житомирській області;
  • Богунський відділ у м. Житомирі;
  • Житомирський відділ у м. Житомирі;
  • Корольовський відділ у м. Житомирі;
  • Бердичівський відділ;
  • Брусилівський сектор;
  • Ємільчинський сектор;
  • Коростишівський відділ;
  • Любарський сектор;
  • Новоград-Волинський відділ;
  • Овруцький відділ;
  • Олевський сектор;
  • Романівський сектор;
  • Ружинський сектор;
  • Хорошівський сектор;
  • Черняхівський сектор;
  • Чуднівський сектор.

Дізнатися про стан оформлення та виготовлення паспортних документів можна за допомогою відповідного електронного сервісу «Перевірка стану оформлення документів» на офіційному веб-сайті ДМС .

Окрім того, Міграційна служба Житомирської області

  • продовжує строк дії закордонних паспортів на 5 років (з дати завершення терміну дії),
  • вносить відомості про дітей (вклеювання фотокартки до закордонного паспорта батьків),
  • здійснює вклейку фото до паспорта громадянина України по досягненню 25/45 років.

З графіками роботи підрозділів можна ознайомитися за посиланням.

Управління ДМС у Житомирській області