Питання щодо оформлення та видачі паспортів у Житомирській області розглянуто на засіданні Житомирської…

Питання щодо оформлення та видачі паспортів у Житомирській області розглянуто на засіданні Житомирської ОВА

Питання щодо оформлення та видачі паспортів у Житомирській області  розглянуто на засіданні Житомирської ОВА

2 серпня 2022 року у Житомирській ОВА відбулася нарада за участю начальника УДМС та  голів територіальних громад у Житомирській області з питань покращення системи оформлення та  видачі паспортів громадянам України.

Начальник Житомирській ОВА  Віталій Бунечко зазначив: «В умовах війни видача та оформлення документів, що посвідчують особу є надзвичайно важливим питанням. На жаль, через реалії воєнного часу, на Житомирщині значно скоротилася кількість відділень Державної міграційної служби. Зараз головне завдання місцевої влади, спільно з міграційною службою, створити умови для надання таких послуг на базі створених ЦНАПів.

Наразі в 3 громадах області, а саме в Іршанській, Станишівській та Попільнянській, саме ці установи активно оформлюють й видають паспорти. Слід відзначити, що у Бердичівській, Брусилівській, Новоград-Волинській, Овруцькій та Оліївській громадах є необхідне для видачі документів обладнання. Але воно досі простоює через відсутність необхідного налаштування.

Очікуємо, що ЦНАПи цих громад розпочнуть надавати послуги найближчим часом… громадам, де припинено роботу відділень міграційної служби, необхідно спільними зусиллями розв'язати це питання та знайти ресурс на встановлення такої техніки. Це не потребує занадто великих вкладень, натомість громади отримають постійне джерело надходжень до бюджету громади – оплату відповідних послуг, а також зробить життя людей більш комфортним».

Управління ДМС у Житомирській області