УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Цифрова та інформаційна безбар’єрність послуг

Цифрова та інформаційна безбар’єрність послуг

Цифрова та інформаційна безбар’єрність послуг

Стандарти, націлені на формування безбар’єрного суспільства, впроваджені Національною стратегію за створення безбар’єрного простору в Україні, розробленої за ініціативи першої леді Олени Зеленської, стають новою нормою українського суспільства.

Насправді з бар’єрами можуть зіткнутись не лише люди з інвалідністю, літні люди, а й маломобільні групи населення – всі ті, хто зазнає в різні періоди життя та за різних обставин складнощів у пересуванні, отриманні послуг, необхідної інформації.

Потреба в оформленні паспортного документа виникає у кожного громадянина України. Для підрозділів Міграційної служби одним з найважливіших завдань є  створення якісного сервісу з надання публічних послуг, зокрема їх безбар’єрність, а це не лише про подолання фізичних бар’єрів (наявність пандусів, широких дверних отворів), а й інформаційних та цифрових.

Отож, перед тим як відвідати підрозділи Управління Державної міграційної служби у Кіровоградській області, зібрати інформацію про усі послуги можна зручно на сайті ДМС, де є версія для людей з вадами зору, а уточнити будь-які питання - через сторінку у Facebook. За відсутності Інтернету, проконсультуватись можна з фахівцями на «гарячій» лінії за номером (0522) 32-18-11.

Також на сайті є зручні цифрові сервіси з оплати послуг або отриманні реквізитів та перевірки стану оформлення паспорта.

Управління ДМС у Кіровоградській області