Цифрова та інформаційна безбар’єрність послуг
Стандарти, націлені на формування безбар’єрного суспільства, впроваджені Національною стратегію за створення безбар’єрного простору в Україні, розробленої за ініціативи першої леді Олени Зеленської, стають новою нормою українського суспільства.
Насправді з бар’єрами можуть зіткнутись не лише люди з інвалідністю, літні люди, а й маломобільні групи населення – всі ті, хто зазнає в різні періоди життя та за різних обставин складнощів у пересуванні, отриманні послуг, необхідної інформації.
Потреба в оформленні паспортного документа виникає у кожного громадянина України. Для підрозділів Міграційної служби одним з найважливіших завдань є створення якісного сервісу з надання публічних послуг, зокрема їх безбар’єрність, а це не лише про подолання фізичних бар’єрів (наявність пандусів, широких дверних отворів), а й інформаційних та цифрових.
Отож, перед тим як відвідати підрозділи Управління Державної міграційної служби у Кіровоградській області, зібрати інформацію про усі послуги можна зручно на сайті ДМС, де є версія для людей з вадами зору, а уточнити будь-які питання - через сторінку у Facebook. За відсутності Інтернету, проконсультуватись можна з фахівцями на «гарячій» лінії за номером (0522) 32-18-11.
Також на сайті є зручні цифрові сервіси з оплати послуг або отриманні реквізитів та перевірки стану оформлення паспорта.
Управління ДМС у Кіровоградській області