УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Оцінка громадян - основний критерій якості роботи підрозділів

Оцінка громадян - основний критерій якості роботи підрозділів

Оцінка громадян - основний критерій якості роботи підрозділів

В Ужгороді в Головному управлінні ДМС в Закарпатській області відбулася онлайн-нарад з керівниками структурних та територіальних підрозділів. Обговорювалися актуальні питання діяльності в умовах воєнного стану. 

Особлива увага - роботі зі зверненнями громадян, передусім з інших регіонів країни, внутрішніх переселенців. В умовах війни збільшилася кількість запитів щодо оформлення документів внаслідок втрати. Працівники міграційної служби роблять все можливе, аби допомогти людям, що постраждали внаслідок російської війської агресії. Це питання сьогодні пріоритетне!

З початку війни на Закарпатті оформлено понад 134 тисячі біометричних паспортів. Це вдвічі більше,ніж було у довоєнний період. Керівник міграційної служби Закарпаття Ігор Михайлишин вкотре наголосив присутнім, що основним критерієм якості роботи підрозділу є думка людей, які отримують тут адміністративні послуги.

Головне управління ДМС у Закарпатській області