Етика взаємодії у періоди стресу та шляхи його подолання у контексті створення безбар’єрного середовища
Працівники Міграційної служби Житомирської області поглиблюють навички безбар’єрної комунікації за допомогою «Довідника безбар’єрності» – гідом з коректного спілкування, у якому зафіксовані норми безбар’єрної мови.
Цього разу окрему увагу приділено темі «Як допомогти собі та іншим у періоди стресу». Рекомендації з турботи про себе та інших, а також поради щодо етики взаємодії з людьми представлено у новому розділі «Як допомогти собі та іншим у періоди стресу».
У «Довіднику безбар’єрності» запропоновано техніки з допомоги іншим і собі, відеоролики про психологічну підтримку, прості та дієві техніки для зниження рівня стресу, навчальний курс для набуття навичок самодопомоги при стресі від BetterMe та ВООЗ у легкій інтерактивній формі.
Допомогу та підтримка людей у стресових ситуаціях - один із провідних принципів роботи УДМС у Житомирській області, що сприяє створенню безбар’єрного середовища.
Разом ми подолаємо усі труднощі і будь-які бар’єри!
Слава Україні!
Управління ДМС у Житомирській області