Якісні послуги – відповідь на виклики сьогодення

Якісні послуги – відповідь на виклики сьогодення

Якісні послуги – відповідь на виклики сьогодення

Війна відібрала в наших дітей такі звичні речі, як школу та гуртки, посиденьки в Інтернеті та розваги на вулиці, у декого будинок, а ще гірше – рідних та близьких. У нових умовах міграційники докладають усіх зусиль, аби бути готовими надати людям якісні послуги. З огляду на це відбулася спільна нарада за участю начальника міграційної служби Дарницького відділу ЦМУ ДМС Інги Лазаренко та працівників відділу у справах дітей Дарницької РДА.

Обговорювали питання документування: паспортними документами дітей, які вимушено виїхали з тимчасово окупованих територій без батьків у супроводі родичів або третіх осіб, а також – паспортом громадянина України у вигляді ID-картки осіб, які знаходяться під опікою після досягнення ними 18-річного віку. Колеги детально розібрали алгоритм дій при виявленні дітей, які залишились без батьківського піклування на деокупованих територіях Харківської, Донецької, Херсонської областей.

У більшості українських дітей після пережитого – посттравматичний стрес, тому відповідним службам потрібно зробити все задля легкого перебігу оформлення та отримання документів. «Сьогодні усі ми живемо й працюємо в умовах щоденного протистояння російській агресії, отож взаємодія між нашими службами повинна бути тісною та продуктивною. Зі свого боку ми обіцяємо якісне, своєчасне та зручне надання адміністративних послуг», – зазначила начальник міграційної служби Дарницького відділу ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області Інга Лазаренко.

Ми віримо, що дуже скоро кожен хлопчик і дівчинка в Україні будуть засинати та прокидатись без сирен і тривог, відчують спокій і безпеку, упевненість у майбутньому.

Якщо у Вас є питання на тему, висвітлену в даному повідомленні, просимо телефонувати в підрозділ, де працює телефон гарячої лінії: + 380 (44) 563-98-38.

Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області