Потурбуймося про належний стан документів

Потурбуймося про належний стан документів

Потурбуймося про належний стан документів

Міграційна служба Житомирщини нагадує про своєчасність оформлення та належний стан документів. З цією метою продовжує інформаційно-роз’яснювальну роботу серед громадян.

Представники міграційної служба Житомирської області зустрілися  із дирекцією, викладачами та студентами Житомирського коледжу культури і мистецтв імені Івана Огієнка.

Під час заходу було акцентовано увагу на значенні головного документа громадянина України, ознайомлено із порядком його оформлення, повідомлено про можливість одночасного оформлення ID та закордонного паспорта.

Попри складні умови воєнного стану Міграційна служба прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг.

Оформити або відновити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі незалежно від місця реєстрації.

Адміністративні послуги Міграційної служби Житомирської області доступні у 19 підрозділах.

Для оформлення ID-картки та закордонного паспорта не доведеться витрачати час у чергах. Наші працівники забезпечать для вас комфортне та швидке обслуговування.

Документи можна оформити звернувшись безпосередньо до підрозділів Міграційної служби Житомирської області у поточну чергу або записатись на прийом у зручний для вас час за допомогою онлайн-сервісу «Електронна черга» - https://dmsu.gov.ua/services/online.html .

Міграційна служба Житомирської області надає консультації безпосередньо у підрозділах, за номерами "гарячих ліній": (098)709-0601, (0412)42-21-12 та особистими повідомленнями на офіційній сторінці у Facebook «Міграційна Житомирської області».

Управління ДМС у Житомирській області