«Гаряча лінія» Головного управління ДМС у Донецькій області

«Гаряча лінія» Головного управління ДМС у Донецькій області

«Гаряча лінія» Головного управління ДМС у Донецькій області

Конституцією України гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Державна Міграційна Служба України відповідно до покладених на неї завдань здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю міграційної служби, її територіальних органів та територіальних підрозділів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

Головне управління ДМС України в Донецькій області здійснює прийом телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» за номером 095-538-57-08.

Прийом телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» міграційної служби проводиться щоденно (крім вихідних): понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 до 17.00, п’ятниця з 08.00 до 15.45.

Функціонування телефонної «гарячої лінії» здійснюється з метою встановлення додаткових гарантій права громадян на звернення з питань, що належать до компетенції ДМС, проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, згідно порядку, який визначає організацію роботи телефонної «гарячої лінії», механізм прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію».

Станом на 05 червня  поточного року на телефон «гарячої лінії» ГУ ДМС у Донецькій області надійшло – 1329 дзвінки (350 дзвінків - січень, 342 дзвінків – лютий, 312 дзвінків – березень, 313 дзвінків – квітень, 325 дзвінків - травень). Переважна більшість дзвінків надходила від мешканців з території Донецької області – 1020 дзвінків.

На всі дзвінки було надано відповіді згідно до компетенції ДМС, на питання які не входять до компетенції ДМС – було вказано до яких служб потрібно звертатись та надано контактні телефони.

Головне управління ДМС у Донецькій області