Міграційна служба в Донецькій області здійснює дистанційне консультування громадян
Наразі дистанційне консультування залишається одним із пріоритетних напрямів роботи Міграційної служби Донеччини, що дозволяє громадянам Донецького регіону отримати відповіді на питання, які входять до компетенції ДМС України. Мешканці Донеччини активно користуються запропонованими дистанційними формами консультування.
Так, протягом січня-травня, на телефон «гарячої лінії» Головного управління було прийнято 1329 дзвінків, що на 50% більше, ніж у минулому році. На офіційну сторінку Міграційної служби Донецької області у соціальній мережі Facebook звернулось 60 громадян, засобами електронної пошти консультацію отримали ще 400 громадян.
Більш за все донеччани цікавляться питаннями отриманням готових документів, вклеюванням фото до паспорта, оформленням закордонного паспорта та паспорта громадянина України, пересилки виготовлених документів, а іноземці – продовження чи отримання посвідки на постійне/тимчасове проживання.
Нагадуємо, що звернутись до ГУДМС у Донецькій області можливо:
- на електронну скриньку: dn@dmsu.gov.ua;
- написавши в особисті повідомлення на офіційній сторінці Міграційної служби Донецької області у соціальній мережі Facebook;
- зателефонувавши на «гарячу лінію» ГУДМС у Донецькій області (095) 538-57-03.
Ми раді, що у цей складний час маємо змогу допомогти мешканцям Донецького регіону у вирішенні нагальних питань та отримуємо багато позитивних відгуків про нашу роботу.
Дякуємо за довіру та продовжуємо працювати для вас.
Головне управління ДМС у Донецькій області