У Кропивницькому поліпшували навички якісної комунікації з громадянами

Одним з пріоритетів у діяльності Міграційної служби є якісна комунікація з громадянами та дотримання етики державного службовця при наданні адміністративних послуг.
Задля покращення саме цих вмінь і навичок у професійній діяльності внутрішнім тренером Оленою Сьоміною проведено навчання з представниками територіальних підрозділів Управління Державної міграційної служби у Кіровоградській області.
Специфіка роботи з громадянами під час надання публічних послуг передбачає не лише професійне виконання посадових обов’язків, а й етичну і психологічну готовність посадових осіб працювати з різними категоріями громадян, вести конструктивний діалог, досягати взаєморозуміння. На обговоренні таких складових професійної діяльність як інформаційна, етична та психологічна, які є невід’ємною частиною якісного сервісу надання послуг, була зосереджена увага під час онлайн-зустрічі.
Управління ДМС у Кіровоградській області