Минулоріч в УДМС у Чернівецької області не підтвердилася жодна скарга
Питання належної комунікації та оперативного зворотного зв’язку з отримувачами адміністративних послуг є вельми важливим для будь-якої сервісної структури, в тому числі і для міграційної служби. Адже це дозволяє оперативно усувати можливі недопрацювання і головне – бути відкритими до клієнтів, чути їхні побажання та краще розуміти їхні потреби.
Впродовж 2023 року на розгляд до УДМС у Чернівецькій області надійшло 284 звернення громадян. Для порівняння, за 2022 рік – 259. Найбільше дописувачів цікавили питання оформлення та видачі паспорта громадянина України у вигляді картки, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, оформлення громадянства України та повернення коштів за не отриману послугу тощо.
8 звернень громадян містили ознаки скарг на дії або бездіяльність працівників УДМС у Чернівецькій області (2022 року надійшло 9 таких звернень). За результатами розгляду претензії скаржників по жодній заяві не підтвердилися.
На телефонну «гарячу лінію» УДМС надійшло 1252 звернення (в 2022 році – 838), в територіальних підрозділах УДМС розглянуто 273 звернення громадян (в 2022 році - 444).
Також забезпечено оперативне надання відповідей на коментарі та повідомлення, які надходили від громадян України, іноземців та осіб без громадянства на офіційну сторінку УДМС у Чернівецькій області у мережі Facebook. Загалом впродовж року надано 109 відповідей через мессенджер «ФБ».
Управління ДМС у Чернівецькій області