УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Більшість опитаних громадян позитивно оцінила якість надання адмінпослуг міграційною службою Дніпропетровщини…

Більшість опитаних громадян позитивно оцінила якість надання адмінпослуг міграційною службою Дніпропетровщини за перші два місяці 2024 року

Більшість опитаних громадян позитивно оцінила якість надання адмінпослуг міграційною службою Дніпропетровщини за перші два місяці 2024 року

Протягом січня – лютого 2024 року на електронний сервіс ДМС «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС» за результатами опитування у Дніпропетровській області надійшло майже 2 тисячі відгуків, з них:

  • 99,7 % від загальної кількості звернень висловили позитивні відгуки щодо отримання адміністративних послуг ДМС;
  • 0,3 % (анонімно) залишили негативні відгуки під час отримання адміністративних послуг, з яких:
  • 2 респонденти оцінили якість наданої послуги як «незадовільну»;
  • 3 респонденти – стикнулись з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адміністративної послуги.

Керівництвом Міграційної служби Дніпропетровщини на постійній основі вживаються заходи щодо усунення недоліків у роботі працівників, а також проводяться навчальні та тренувальні дії для поліпшення якісного рівня надання адмінпослуг.

Головне управління ДМС у Дніпропетровській області