Більшість опитаних громадян позитивно оцінила якість надання адмінпослуг міграційною службою Дніпропетровщини за перші два місяці 2024 року
Протягом січня – лютого 2024 року на електронний сервіс ДМС «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС» за результатами опитування у Дніпропетровській області надійшло майже 2 тисячі відгуків, з них:
- 99,7 % від загальної кількості звернень висловили позитивні відгуки щодо отримання адміністративних послуг ДМС;
- 0,3 % (анонімно) залишили негативні відгуки під час отримання адміністративних послуг, з яких:
- 2 респонденти оцінили якість наданої послуги як «незадовільну»;
- 3 респонденти – стикнулись з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адміністративної послуги.
Керівництвом Міграційної служби Дніпропетровщини на постійній основі вживаються заходи щодо усунення недоліків у роботі працівників, а також проводяться навчальні та тренувальні дії для поліпшення якісного рівня надання адмінпослуг.
Головне управління ДМС у Дніпропетровській області