У Чернівцях говорили про комунікацію в умовах війни
Війна принесла нові професійні виклики тим, хто провадить комунікацію із суспільством – представникам ЗМІ, прес-служб, громадських організацій, науковцям та експертам у сфері медіа тощо. Від того, наскільки якісно, професійно, відверто та прозоро органи місцевого самоврядування та державної влади доноситимуть до своєї аудиторії актуальну інформацію, залежатиме не лише суспільно-політична стабільність країни та згуртованість громадян, а й розв’язання конкретних проблем українців, забезпечення їхньої безпеки, здоров’я та життя.
За круглим столом «Впровадження комунікаційної політики в системі публічного управління», організованим Чернівецьким регіональним центром підвищення кваліфікації, учасники зустрічі ділилися досвідом ефективної взаємодії між органами влади, ЗМІ та громадськістю.
Здатність відверто говорити на чутливі теми та забезпечувати двосторонню комунікацію, уміння чути аудиторію та розуміти її потреби, не замовчувати критичні коментарі та системно роз’яснювати рішення органів влади, навіть не надто популярні, не працювати на пабліситі окремих чиновників, а висвітлювати натомість інформацію виключно з точки зору інтересів конкретної людини зрозумілою, доступною, вільною від канцеляризмів мовою, ефективно протидіяти інформаційно-психологічним операціям ворога та працювати з аудиторією для вироблення у людей критичного мислення, уміння працювати з джерелами інформації тощо – про ці та інші питання йшлося під час круглого столу, в роботі якого також взяла участь головна спеціалістка зі зв’язків з громадськістю та ЗМІ УДМС у Чернівецькій області Марина Мартинюк.
Управління ДМС у Чернівецькій області