На Дніпропетровщині у березні працівники "гарячої лінії" опрацювали більше як півтори тисячі звернень від громадян
У березні працівники сектору інформаційної підтримки громадян Управління організаційно-аналітичного забезпечення ГУ ДМС у Дніпропетровській області прийняли та опрацювали понад 1,5 тис звернень громадян.
Усього за перші три місяці 2024 року до міграційної служби Дніпропетровщини надійшло понад 4,7 тис звернень громадян.
Найпоширеніші питання, з якими звертаються громадяни на «гарячу лінію» ГУ ДМС у Дніпропетровській області:
- Де і як можна зареєструвати місце проживання або знятися з реєстрації?
- Що робити, якщо в «Дії» не відображається місце проживання?
- Де і як іноземцю можна оформити посвідку на постійне або тимчасове проживання?
- Питання щодо перетину державного кордону.
- Чи необхідний дозвіл ТЦК та СП для оформлення закордонного паспорта?
- Чому не здійснюється прийом громадян під час повітряної тривоги?
- Чи можливе пересилання виготовлених паспортів, в тому числі за кордон?
- Де саме за кордоном можна оформити паспорти громадянина України, окрім закордонних дипломатичних представництв?
- Який графік роботи та які адреси розташування територіальних підрозділів ГУДМС у Дніпропетровській області?
- Як здійснити оплату послуг через сайт ДМС та видрукувати квитанцію?
- Як повернути кошти сплачені за адміністративну послугу, яку не було отримано?
- Як зареєструватись в електронній черзі через сайт ДМС?
- Які документи необхідні для оформлення паспорта громадянина України?
- Які документи необхідні для оформлення закордонного паспорта?
Нагадуємо, що отримати зрозумілі та компетентні відповіді на питання щодо отримання послуг в Міграційній службі можна з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 (у п’ятницю - до 15:30), за телефонами «гарячої лінії» 0800 504 874 та +380567203017.
Звертаємо увагу, що майже на всі важливі та нагальні питання можна знайти кваліфіковані відповіді на офіційній сторінці ГУ ДМС у Дніпропетровській області у Facebook.
Головне управління ДМС у Дніпропетровській області