Результати громадського опитування щодо якості надання адмінпослуг ДМС на Дніпропетровщині
Протягом січня – березня 2024 року на електронний сервіс ГУ ДМС у Дніпропетровській області «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг» надійшов 491 унікальний відгук.
Зокрема:
- 485 респондентів, або 98,8 % від загальної кількості звернень висловили позитивні відгуки щодо отримання адмінпослуг ДМС;
- 6 респондентів, або 1,2 % (5 - анонімно та 1 - зазначив ПІБ та телефон) залишили негативні відгуки під час отримання адміністративних послуг, з яких:
- 4 респонденти оцінили якість наданої послуги як «незадовільну»,
- 2 стикнулись з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адмінпослуги.
Загальний рівень задоволеності послугами територіальних підрозділів міграційної служби Дніпропетровщини як «відмінний» або «добрий» оцінили 488 громадян, або 99,4 % від загальної кількості повідомлень, які надійшли на електронний сервіс «Громадське опитування».
99,2 % людей, які скористалися електронним сервісом «Громадське опитування», оцінили культуру мови працівників ДМС як «відмінну» або «добру», 0,6 % - як «задовільну», 0,2 % - «незадовільну».
Слід зазначити, що керівництво Міграційної служби Дніпропетровщини постійно відстежує та цінує громадську думку, а також своєчасно реагує на зауваження щодо роботи працівників терпідрозділів, зазначених в повідомленнях електронного сервісу.
Ми дякуємо Вам за відгуки та регулярно вживаємо заходів щодо усунення недоліків у роботі наших працівників, а також проводимо навчальні та тренувальні дії для поліпшення рівня надання адмінпослуг.
Головне управління ДМС у Дніпропетровській області