УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Результати громадського опитування щодо якості надання адмінпослуг ДМС на Дніпропетровщині

Результати громадського опитування щодо якості надання адмінпослуг ДМС на Дніпропетровщині

Результати громадського опитування щодо якості надання адмінпослуг ДМС на Дніпропетровщині

Протягом січня – березня 2024 року на електронний сервіс ГУ ДМС у Дніпропетровській області  «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг» надійшов 491 унікальний відгук.

Зокрема:

  • 485 респондентів, або 98,8 % від загальної кількості звернень висловили позитивні відгуки щодо отримання адмінпослуг ДМС;
  • 6 респондентів, або 1,2 % (5 - анонімно та 1 - зазначив ПІБ та телефон) залишили негативні відгуки під час отримання адміністративних послуг, з яких:
  • 4 респонденти оцінили якість наданої послуги як «незадовільну»,
  • 2 стикнулись з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адмінпослуги.

Загальний рівень задоволеності послугами територіальних підрозділів міграційної служби Дніпропетровщини як «відмінний» або «добрий» оцінили 488 громадян, або 99,4 % від загальної кількості повідомлень, які надійшли на електронний сервіс «Громадське опитування».

99,2 % людей, які скористалися електронним сервісом «Громадське опитування», оцінили культуру мови працівників ДМС як «відмінну» або «добру», 0,6 % - як «задовільну», 0,2 % - «незадовільну».

Слід зазначити, що керівництво Міграційної служби Дніпропетровщини постійно відстежує та цінує громадську думку, а також своєчасно реагує на зауваження щодо роботи працівників терпідрозділів, зазначених в повідомленнях електронного сервісу.

Ми дякуємо Вам за відгуки та регулярно вживаємо заходів щодо усунення недоліків у роботі наших працівників, а також проводимо навчальні та тренувальні дії для поліпшення рівня надання адмінпослуг.

Головне управління ДМС у Дніпропетровській області