У міграційній службі Київщини працює «гаряча лінія»: з якими питаннями найчастіше звертаються громадяни

У міграційній службі Київщини працює «гаряча лінія»: з якими питаннями найчастіше звертаються громадяни

У міграційній службі Київщини працює «гаряча лінія»: з якими питаннями найчастіше звертаються громадяни

З початку 2024 року громадяни, які зверталися на «гарячу лінію» Центрального міжрегіонального управління ДМС у м. Києві та Київській області, отримали майже 6 тисяч консультацій. Це майже 25% від кількості наданих консультацій минулого року.

Діяльність «гарячої лінії» забезпечується стаціонарним номером телефону (044) 295-43-94.

Відповідаємо на дзвінки з понеділка по четвер: 08:00 – 17:00, п'ятниця: 08:00 – 15:45, перерва 12:00 – 12:45.

Зверталися головним чином мешканці регіону, внутрішньо переміщені особи, іноземці, особи без громадянства та ін. Найчастіше цікавилися питаннями:

  • оформлення й видачі паспортів громадянина України та закордонного;
  • перевірка стану оформлення документів;
  • пересилання документів до інших підрозділів та за кордон;
  • уклеювання фотокарток при досягненні 25- і 45-річного віку;
  • набуття громадянства України;
  • отримання документів для тимчасового або постійного проживання в Україні іноземців та осіб без громадянства;
  • загального характеру роботи підрозділів міграційної служби Києва та області.

На всі звернення людям відповіли згідно з компетенцією працівників ДМС, а якщо питання не входили до їхньої компетенції – запитувачів інформації направляли до відповідних служб.

Очікуємо на нові звернення, готові допомогти!

Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області