У Дніпропетровській області за перші чотири місяці року на «Гарячій лінії» опрацювали майже 7 тисяч звернень громадян
У квітні 2024 року працівники сектору інформаційної підтримки громадян Управління організаційно-аналітичного забезпечення ГУ ДМС у Дніпропетровській області опрацювали більше як 1850 звернень громадян, а за перші 4 місяці року – понад 6900.
Найпоширеніші питання, з якими громадяни звертались у квітні на «Гарячу лінію» міграційної служби Дніпропетровщини:
- Як дізнатися про стан оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон?
- Як зареєструватись в електронній черзі та чи можна це зробити скориставшись телефоном?
- Як здійснити оплату послуг міграційної служби?
- Що робити, якщо в «Дії» не відображається місце реєстрації?
- Як здійснюється прийом громадян, коли призначений час в електронній черзі припав на період дії «повітряної тривоги»?
- Куди звертатись для вклеювання фотокартки у паспорт громадянина України по досягненню 25 та 45 років?
- Який перелік документів для оформлення ІD-картки?
- Який перелік документів для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон?
- Який графік роботи та адреси територіальних підрозділів ДМС?
- Чи необхідний дозвіл ТЦК для оформлення закордонного паспорта?
Також присутня низка питань, які не стосуються діяльності Міграційної служби.
Нагадуємо, що отримати зрозумілі та компетентні відповіді на питання щодо послуг міграційної служби можна по буднях з 8:00 до 17:00, а у п’ятницю до 15:30, за телефонами «Гарячої лінії» 0800 504 874 та +380567203017.
Треба зазначити, що майже на всі важливі та нагальні питання можна знайти кваліфіковані відповіді та покрокові інструкції на офіційній сторінці ГУ ДМС у Дніпропетровській області у Facebook.
Головне управління ДМС у Дніпропетровській області