Протягом квітня Управлінням ДМС у Сумській області опрацьовано більше сотні звернень громадян в телефонному режимі
Протягом квітня поточного року на телефон «гарячої лінії» Управління ДМС у Сумській області надійшло 112 звернень громадян. Загалом, з початку року – 478.
Серед основних питань, якими громадяни цікавляться найчастіше є:
- порядок перенаправлення виготовлених паспортних документів для отримання за місцем нинішнього проживання/перебування заявника;
- вартість сплати за послуги з оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
- порядок надання адміністративних послуг іноземцям та ОБГ;
- порядок надання адміністративних послуг з питань громадянства;
- графіки прийому громадян структурними/територіальними підрозділами Управління з питань надання адміністративних послуг.
Нагадуємо, консультації на «гарячій лінії» Управління надаються протягом усього робочого тижня з понеділка по п’ятницю включно за телефоном (0542) 61-01-55.
Окрім консультацій в телефонному режимі, Управлінням роз’яснення також надаються шляхом спілкування через смс – повідомлення, що надходять від громадян у Messenger офіційної сторінки служби в області в соціальній мережі Facebook. За 4 місяці 2024 року консультації та роз’яснення в онлайн режимі отримали 29 осіб.
Управління ДМС у Сумській області