УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Міграційники пропрацювали аспекти формування позитивного іміджу державного службовця

Міграційники пропрацювали аспекти формування позитивного іміджу державного службовця

Міграційники пропрацювали аспекти формування позитивного іміджу державного службовця

Внутрішній тренер Центрально-південного міжрегіонального управління ДМС Наталія ОЗЕРАН підготувала та провела для колег онлайн-тренінг «Етичні стандарти поведінки та формування позитивного іміджу державного службовця».

Працівники міграційної служби безпосередньо працюють з громадянами, надають адміністративні послуги, тому у своїй роботі повинні керуватися визначеними нормативно-правовими актами та дотримуватися комунікаційного стандарту.

Одним із практичних завдань для учасників тренінгу став аналіз конкретної ситуації спілкування міграційника з відвідувачем одного з підрозділу. На прикладі з’ясували, як уникнути помилок під час взаємодії із суб’єктами звернення, адже цей чинник є вагомим при формуванні іміджу всієї установи.

Варто пам’ятати, що державний службовець представляє інтереси держави, тому особистісний розвиток та постійне професійне зростання будуть вкладом в імідж служби. Робота та комунікація кожного міграційника є віддзеркаленням довіри громадськості до установи.

Центрально-південне міжрегіональне управління ДМС