УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

На Донеччині за ІІ квартал на «гарячу лінію» звернулось понад 4.7 тисяч громадян

На Донеччині за ІІ квартал на «гарячу лінію» звернулось понад 4.7 тисяч громадян

На Донеччині за ІІ квартал  на «гарячу лінію» звернулось понад 4.7 тисяч  громадян

«Гаряча лінія» ГУДМС у Донецькій області за номером +38 095-538-57-03 залишається одним з найбільш доступних способів комунікації та зручною можливістю оперативно з’ясувати усі питання, що стосуються адміністративних послуг у сфері міграції.

 Прийом телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» проводиться щоденно (крім вихідних: субота, неділя): понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 до 17.00 та п’ятниця з 08.00 до 15.45.  

Функціонування телефонної «гарячої лінії» здійснюється з метою встановлення додаткових гарантій права громадян на звернення з питань, що належать до компетенції ДМС, проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, згідно порядку, який визначає організацію роботи телефонної «гарячої лінії», механізм прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію».

Протягом січня-червня на телефон «гарячої лінії» надійшло - 4718 дзвінків. Переважна більшість дзвінків надходила від мешканців з території Донецької області – 4520 дзвінків.

Найпоширеніші теми та питання з якими звертаються на «гарячу лінію»:

  • оформлення ІD-картки та закордонного паспорта територіальними підрозділами Донецької області;
  • порядок пересилання виготовлених паспортів  за кордон та по території України;
  • графік роботи та адреси розташування територіальних підрозділів ГУ ДМС у Донецькій області;
  • де саме за кордоном, можна  оформити паспорти громадянина України окрім закордонних дипломатичних представництв?
  • як здійснити оплату послуг через офіційний сайт ДМСУ та роздрукувати квитанцію?
  • як повернути кошти сплачені за адміністративну послугу яку не було отримано?
  • як зареєструватись в електронній черзі на офіційному сайті ДМСУ?

На всі дзвінки громадян було надано відповіді згідно до компетенції ДМС, на питання які не входять до компетенції ДМС – було вказано до яких служб потрібно звертатись та надано контактні телефони.

Головне управління ДМС у Донецькій області