УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

В Чернівцях навчалися кібербезпеці та інформаційній гігієні

В Чернівцях навчалися кібербезпеці та інформаційній гігієні

В Чернівцях навчалися кібербезпеці та інформаційній гігієні

Вкрай гидливе відчуття, коли у твій особистий простір непрохано вдирається чужинець й починає господарювати від твого імені на свій розсуд, вочевидь знайоме кожному, хто пережив злам особистих сторінок у соціальних мережах. Важкий емоційний досвід, коли просто на твоїх очах хтось зухвало топчеться по дорогих серцю людях, спогадах, важливих особистих подіях тощо, множиться багатократно, якщо йдеться про державних службовців, що мають доступ до електронних реєстрів, телекомунікаційних мереж, баз даних та персональної інформації громадян.

Шкоди в таких випадках завдається незрівнянно більше. Однак йдеться не про приватні репутаційні втрати окремої людини, а про ризики національній безпеці загалом та істотні ускладнення в роботі служби зокрема.

Щоби цього уникнути, в міграційній службі ведеться системна робота з дотримання співробітниками інформаційної гігієни та кібербезпеки. Так, завідувач сектору інформаційних технологій та цифровізації УДМС у Чернівецькій області Павло Киюк провів дистанційне навчання для працівників  структурних та територіальних підрозділів Управління навчання  «Про Правила безпечного використання облікових записів в месенджерах та соціальних мережах». Йшлося  зокрема про порядок  дій  під час роботи  в «Signal», «WhatsApp»  та «Telegram» та у соціальних мережах «Instagram», «Facebook» та «Twitter». 

Головний фахівець міграційної служби області у галузі цифрових технологій порекомендував колегам до уважного вивчення та застосування «Рекомендації щодо підвищення рівня захищеності облікових записів у месенджерах та соціальних мережах», підготовлені фахівцями Ситуаційного центру забезпечення кібербезпеки СБУ. Документ містить важливу  інформацію, як забезпечити конфіденційність даних, налаштувати двох-факторну ідентифікацію, встановити безпечний пароль тощо.

Такі прості поради дозволять надійно закрити двері до службового інформаційного простору просто перед носом у тих, хто намагатиметься до нього вдертися та деструктивно вплинути.  Вочевидь, така превентивна робота є набагато простішою й дешевшою, аніж подолання ймовірних наслідків можливого зовнішнього втручання. 

Управління ДМС у Чернівецькій області