Як розпочати діалог з міграційниками? Зверніться на «гарячу лінію»
Щодня працює телефон «гарячої лінії» міграційної служби міста Києва та області. І це не дивно, адже за відгуками людей, які зверталися за консультацією телефоном, остання економить час та орієнтує щодо подальших дій. Адже запитувач може за короткий час отримати відповідь щодо унікального, конкретного питання, яке його хвилює.
Отож звертаємо увагу, що діяльність «гарячої лінії» забезпечується стаціонарним номером телефону (044) 295-43-94. Відповідаємо на дзвінки з понеділка по четвер: 08:00 – 17:00, п'ятниця: 08:00 – 15:45, перерва 12:00 – 12:45.
Моніторинг звернень на «гарячу лінію» показує, що аудиторія запитувачів інформації з міграційних питань – це мешканці регіону, внутрішньо переміщені особи, іноземці, особи без громадянства та інші. Найбільше цікавлять питання:
- оформлення й видачі паспортів громадянина України та закордонного; перевірка стану оформлення документів;
- пересилання документів до інших підрозділів та за кордон;
- уклеювання фотокарток при досягненні 25- і 45-річного віку;
- набуття громадянства України;
- отримання документів для тимчасового або постійного проживання в Україні іноземців та осіб без громадянства;
- загального характеру роботи підрозділів міграційної служби Києва та області.
На всі звернення людям відповідають оперативно згідно з компетенцією працівників ДМС, а якщо питання не входять до їхньої компетенції – запитувачам інформації повідомляють, до яких служб звернутися.
Варто зазначити, що «гаряча лінія» допомагає і міграційникам. Аналізуючи, з яких питань звертаються люди, вони отримують уявлення про основні проблеми, які виникають при наданні адміністративних послуг. Це, звичайно, сприяє прискоренню розв'язання таких проблем, підвищенню якості обслуговування громадян.
Очікуємо на нові звернення, готові допомогти!
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області