Робоча зустріч з представниками органів самоврядування: важливі питання реєстрації місця проживання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265, реєстрацією місця проживання громадян займаються виключно органи місцевого самоврядування. Це важливий процес, який забезпечує своєчасне та точне ведення реєстрів територіальних громад. Міграційна служба згідно з даним нормативно-правовим актом являється координуючим та контролюючим органом за дотриманням законодавства у цій сфері .
З метою налагодження якісної співпраці, на базі Рівненського ЦВ УДМС відбулася робоча зустріч начальника відділу обліку та моніторингу інформації про реєстрацію місця проживання УДМС у Рівненській області Світлани П’ятак з представниками органів реєстрації територіальних громад Рівненського району. На цій зустрічі обговорювалися важливі питання щодо реєстрації місця проживання громадян, актуалізації даних у Реєстрах територіальних громад, а також особливості електронної інформаційної взаємодії між територіальними громадами та Єдиним державним демографічним реєстром (ЄДДР).
Особливу увагу приділили питанням перевірки паспортних документів під час реєстрації місця проживання, що особливо актуально для адміністраторів ЦНАПів. Було наголошено на необхідності завчасної перевірки статусу документів, щоб уникнути помилок при реєстрації чи знятті з реєстрації осіб.
Також розглянули проблемні моменти реєстрації осіб на підставі документів, виданих іноземними державами. Важливо, щоб такі документи мали переклад, засвідчений нотаріусом в Україні, а в окремих випадках – апостиль або консульську легалізацію.
Зустріч засвідчила важливість співпраці між органами реєстрації та міграційною службою для забезпечення належного функціонування реєстраційної системи і дотримання вимог законодавства.
Управління ДМС у Рівненській області