УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Київщина: роботу «гарячої лінії» оцінють позитивно

Київщина: роботу «гарячої лінії» оцінють позитивно

Київщина: роботу «гарячої лінії» оцінють позитивно

З початку 2024 року співробітники міграційної служби Києва та області розглянули 24 повідомлення, які надійшли  з  електронного сервісу «Громадське опитування (гаряча лінія)».

У столиці України та області активно користувалися сервісом люди у віці:

  • 18–35 років – 37%;
  • 36–59 років – 63%.

У переважній більшості звернень, а саме 71% від загальної кількості, порушувалися питання якості надання адміністративних послуг. Вони стосувалися оформлення паспортів: громадянина України у формі пластикової картки ID (25%) та закордонного (46%).

Також були повідомлення щодо реєстрації місця проживання та оформлення документів з питань громадянства. Число звернень сягало 4 % (з кожної із двох їхніх тем окремо) від загальної кількості.

У 21% повідомлень послуга не була зазначена заявником.

Приємно, що 58% осіб, які зверталися, позитивно оцінили загальну якість обслуговування оператором «гарячої лінії».

Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області