УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської області за 9 місяців 2024…

Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської області за 9 місяців 2024 року

Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської області за 9 місяців 2024 року

Упродовж 9 місяців 2024 року Управлінням ДМС у Житомирській області забезпечено реагування на 958 звернень, які надходили на телефон «гарячої лінії» (0412)42-21-12.

Найпоширеніші запитання, з якими зверталися громадяни, були наступні:

  • Який перелік документів для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон? – 273 звернення;
  • Який перелік документів для оформлення ІD-картки? – 131 звернення;
  • Про перевірку стану оформлення документів – 67 звернень;
  • Питання про набуття громадянства України – 55 звернень;
  • Як зареєструватися до електронної черги? – 53 звернення;
  • Щодо здійснення оплати онлайн – 30 звернень.
  • Щодо вклейки фотокартки до паспорта громадянина України у вигляді книжечки по досягненню 25/45 років – 27 звернень.

Додаткова інформація і відповіді на запитання, щодо послуг, які надає міграційна служба,  представлені на офіційному сайті ДМС України за посиланням –  https://dmsu.gov.ua/faq/vidpovidi-na-chasti-pitannya-na-period-voenogo-stanu.html 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до УДМС у Житомирській області у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення на поштову адресу: 10014, м.Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 (каб. 419);
  • надіслати звернення на електронну пошту: zt@gov.ua
  • скористатися електронним сервісом «Приймальня електронних звернень громадян» - https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html ;
  • звернутися особисто до керівництва УДМС відповідно до графіку особистого прийому - https://dmsu.gov.ua/zhytomyr .
  • Звернутися за консультацією у соціальній мережі “Facebook Messenger” - https://www.facebook.com/udmszht/ ;
  • звернутися на «гарячу лінію» УДМС у Житомирській області за номером телефону: (0412)42-21-12, з понеділка по четвер: 08:00 – 17:00; п'ятниця: 08:00 – 15:45; обідня перерва 12:00 – 12:45. Під час повітряної тривоги «гаряча лінія» не працює.

Оцінити якість роботи телефонної «гарячої лінії» міграційної служби Житомирської області можна за допомогою електронного сервісу «Громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» - https://dmsu.gov.ua/services/votes-hotline.html .

Управління ДМС у Житомирській області