УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Рівень задоволеності якістю міграційних послуг буковинці оцінили в 99%

Рівень задоволеності якістю міграційних послуг буковинці оцінили в 99%

Рівень задоволеності якістю міграційних послуг буковинці оцінили в 99%

Протягом 9 місяців 2024 року із використанням можливостей електронних сервісів «Громадське  опитування»  надійшло  1506  повідомлень щодо роботи Управління ДМС у Чернівецькій області,  в  тому числі 99 відгуків про якість роботи телефонної «Гарячої лінії».

Рівень задоволення населення адміністративними послугами УДМС у Чернівецькій області щодо їх  якості  становить  99.2% , відсоток  задоволеності  громадян  якістю роботи  телефонної  «Гарячої лінії» за  цей період склав 97.9%.

Щоби  залишити свій відгук, кожен відвідувач може відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує на офіційний сайт ДМС, на електронний сервіс «Громадське опитування». Відповідні QR-коди розміщені на спеціальних інформаційних стендах у всіх адміністративних приміщеннях УДМС у Чернівецькій області.

Електронний сервіс «Громадське опитування» доступний за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/votes.html.

Управління ДМС у Чернівецькій області