УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Міграційна служба Закарпаття постійно працює над покрашенням рівня надання послуг та обслуговування…

Міграційна служба Закарпаття постійно працює над покрашенням рівня надання послуг та обслуговування громадян

Міграційна служба Закарпаття постійно працює над покрашенням рівня надання послуг та обслуговування громадян

Протягом січня-жовтня 2024 року до Міграційної служби Закарпаття надійшло 430 письмових звернень громадян: з них 253 до Головного управління та 177 до структурних територіальних підрозділів. Майже половина звернень стосувалася питань документування паспортом громадянина України для виїзду за кордон – 213 звернення.

Також щоденно надається консультація за телефоном гарячої лінії (0312) 64-05-65. Зазвичай найбільше громадян цікавлять наступні питання:

  • Перелік документів для оформлення внутрішнього та закордонного паспортів.
  • Терміни та вартість оформлення.
  • Питання стосовно електронної черги.
  • Громадянство та оформлення документів на постійне або тимчасове проживання на території України.

Загалом фіксується збільшення кількості звернень громадян у будь-якій формі у порівнянні з тим самим періодом у минулому році.

Окрім цього активним майданчиком для комунікації залишається сторінка у Facebook – щотижня ми отримуємо 10-15 звернень в особисті повідомлення та не залишаємо жодне без уваги.

Головне управління ДМС у Закарпатській області