Готуєтеся до НМТ? Не забудьте про ID-картку!
Міністерство освіти і науки України затвердило Календарний план організації та проведення національного мультипредметного тесту (НМТ) у 2025 році. Згідно з документом, основні тестування проходитимуть протягом 14 травня – 25 червня; додаткові – 14-25 липня, проте реєстрація на них запланована у березні та травні, тож майбутнім абітурієнтам варто заздалегідь потурбуватися про оформлення паспорта.
ID-картка — обов’язковий документ для реєстрації!
Нагадуємо, що ID-картку вперше отримують у 14 років. Вона є безкоштовною та дійсною протягом наступних 4 років. З 18 років цей документ буде дійсний протягом 10 років.
Необхідні документи для оформлення:
- Свідоцтво про народження
- Оригінали паспортів обох батьків
- Паспорт для виїзду за кордон (за наявності).
Де оформити?
У будь-якому з 15 відділів Міграційної служби або Головному управлінні:
- у порядку «живої» черги
- за записом в електронну чергу на сайті ДМС.
Дозвольте нам подбати про документи, щоб ви могли зосередитися на підготовці до іспитів!
Головне управління ДМС у Закарпатській області