99 % буковинців оцінили позитивно роботу міграційної служби Буковини

У 2024 році з використанням можливостей електронних сервісів ДМС «Громадське опитування» надійшло 2281 повідомлення щодо якості надання адміністративних послуг в УДМС у Чернівецькій області. Для порівняння, за аналогічний період 2023 року таких відгуків було загалом 1479.
Із зазначеної кількості 120 повідомлень стосувалися якості роботи операторів телефонної «Гарячої лінії» УДМС, за аналогічний період 2023 року – 27.
Рівень задоволення населення адміністративними послугами УДМС становить 99,5%, позитивно оцінили роботу «Гарячої лінії» Управління 98,3% краян.
При цьому від жінок надійшло загалом 1403 відгуки, що становить 62 % від загальної кількості, від чоловіків – 878 або 38%. Найбільш активними користувачами електронного сервісу «Громадське опитування» виявилися буковинці віком 36-50 років (634 повідомлення), 14-18 років (537 повідомлень), 19-25 років (507 повідомлень), 26-35 років (404 повідомлення). Найменше повідомлень надійшло від громадян старше 50 років (199 повідомлень).
Нагадуємо, що отримувачі адміністративних послуг у сферах міграції можуть оперативно залишати свої відгуки щодо рівня сервісу, якості надання послуг в структурних та територіальних підрозділах Управління та дотримання вимог комунікаційного стандарту працівників ДМС України, перейшовши на електронний сервіс «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС», доступний за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/votes.html. Також оцінити роботу буковинських міграційників можна через QR-коди, розміщені при вході до кожного структурного та територіального підрозділу Управління, який здійснює прийом громадян.
Дякуємо кожному нашому респонденту за активність та небайдужість. Комунікація з вами дозволяє дієво покращувати роботу нашого Управління.
Управління ДМС у Чернівецькій області