УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Інформуємо про роботу «гарячої лінії» ГУ ДМС у Донецькій області

Інформуємо про роботу «гарячої лінії» ГУ ДМС у Донецькій області

Інформуємо про роботу «гарячої лінії» ГУ ДМС у Донецькій області

Інформуємо мешканців Донецької області, що  робота зі зверненнями громадян постійно перебуває в полі зору керівництва ГУ ДМС України у Донецькій області та є одним з пріоритетів в її діяльності.

Функціонування телефонної «гарячої лінії» здійснюється з метою встановлення додаткових гарантій права громадян на звернення з питань, що належать до компетенції ДМС, проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом громадян, згідно з порядком, який визначає організацію роботи телефонної «гарячої лінії», механізм прийняття, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію».

Наразі ГУ ДМС України у Донецькій області здійснює прийняття телефонних дзвінків на «гарячу лінію» за номером +38 095 538-57-03.  Прийняття телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» проводиться щоденно (крім вихідних: субота, неділя): понеділок, вівторок, середа, четвер: із 08.00 до 17.00 та п’ятниця: з 08.00 до 15.45.  

Протягом 2024 року на телефон «гарячої лінії» ГУ ДМС у Донецькій області надійшло – 7769 дзвінків. Переважна більшість дзвінків надходила від мешканців з території Донецької області – 7400 дзвінків. Основні питання, які порушують мешканці області: оформлення паспорта громадянина України у формі картки та закордонного паспорта, вклейка фотокартки до паспорта громадянина України старого зразка, пересилка виготовлених документів по території України та за кордон, оформлення довідки про реєстрацію особи громадянином України та інше.

На всі дзвінки громадян було надано відповіді згідно з компетенцією ДМС, на питання які не входять до компетенції ДМС – було вказано до яких служб потрібно звертатись та надано контактні телефони.

Звертаємо увагу отримувачів адміністративних послуг, що працівники міграційної служби  завжди відкриті до комунікації з громадянами у будь-який зручний для них спосіб. Це дозволяє оперативно реагувати на ваші зауваження та істотно покращувати якість надання адміністративних послуг.

Головне управління ДМС у Донецькій області