УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

На Донеччині за І квартал на «гарячу лінію» звернулось 891 громадянин

На Донеччині за І квартал на «гарячу лінію» звернулось 891 громадянин

На Донеччині за І квартал на «гарячу лінію» звернулось 891  громадянин

«Гаряча лінія» ГУДМС у Донецькій області за номером +38 095-538-57-03 залишається одним з найбільш доступних способів комунікації та зручною можливістю оперативно з’ясувати усі питання, що стосуються адміністративних послуг у сфері міграції.

Прийняття телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» проводиться щоденно (крім вихідних: субота, неділя): понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 до 17.00 та п’ятниця з 08.00 до 15.45.  

Протягом січня-березня на телефон «гарячої лінії» надійшло 891  дзвінка. Переважна більшість дзвінків надходила від мешканців з території Донецької області – 825 дзвінків.

Найпоширеніші теми та питання з якими звертаються на «гарячу лінію»:

  • оформлення ІD-картки та закордонного паспорта територіальними підрозділами Донецької області;
  • порядок пересилання виготовлених паспортів  за кордон та по території України;
  • графік роботи та адреси розташування територіальних підрозділів ГУ ДМС у Донецькій області;
  • де саме за кордоном, можна  оформити паспорти громадянина України окрім закордонних дипломатичних представництв?
  • як здійснити оплату послуг через офіційний сайт ДМСУ та роздрукувати квитанцію?
  • як повернути кошти сплачені за адміністративну послугу яку не було отримано?
  • як зареєструватись в електронній черзі на офіційному сайті ДМСУ?

На всі дзвінки громадян було надано відповіді згідно з компетенцією ДМС, на питання які не входять до компетенції ДМС – було вказано до яких служб потрібно звертатись та надано контактні телефони.

Головне управління ДМС у Донецькій області