УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Харківщина: цифровізація інформації про реєстрацію місця проживання

Харківщина: цифровізація інформації про реєстрацію місця проживання

Харківщина: цифровізація інформації про реєстрацію місця проживання

Відділ обліку та моніторингу інформації про реєстрацію місця проживання Управління з питань паспортизації, реєстрації та еміграції ГУ ДМС у Харківській області засобами відомчої інформаційної системи, забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про проведені реєстраційні дії та про фізичних осіб у зв’язку із здійсненням декларування та реєстрації місця їх проживання (перебування).

Приоритетні задачі відділу:

  • контроль за дотримання органами реєстрації вимог законодавства у сфері реєстраціяї місця проживання;
  • здійснення заходів моніторингу інформації про реєстрацію місця проживання під час відпрацювання запитів;
  • наповнення та ведення реєстру територіальних громад актуальною інформацією засобами електронної комунікації.

Факти та цифри:

  • З початку 2022 року опрацьовано понад 357 тис. запитів, за якими здійснені відповідні перевірки та надані відповіді.
  • З 2023 року надіслано понад 91 тис. повідомлень до територіальних громад щодо актуалізації даних на особу.
  • Проведено понад 36 тис. перевірок для контролю щодо зняття з реєстрації місця проживання померлих осіб.
  • У 2025 році вже здійснено 57 перевірок реєстраційних дій здійснених територіальними громадами, за результатами яких скасовано 67 реєстраційних дій.

Кваліфіковані фахівці з багаторічним досвідом працюють для того, щоб реєстрація місця проживання була прозорою та законною.

Головне управління ДМС у Харківській області